Vazze

 2011.01.23. 16:05

-          Na?

-          Mondtam neked, hogy Nimród kinyírja magát ezzel a fészbúkos ötlettel.

-          Nekem elsőre bejött, nem gondoltam volna, hogy így bebukunk vele.

-          Nem gáz, a Dajcs elviszi a balhét, azt kommunikáljuk, hogy az ő ötlete volt. Neki már úgyis mindegy.

-          Az új nyálgépnek meg ennyi volt. Úgyis rüheltem az első perctől azt a nagyon sima arcát. Attól, hogy az amcsi kommunikációs stábban volt apuci révén és ott elevickélt más farvizén, nem biztos, hogy itthon is tud virítani. Most legalább a Viktor is látja, hogy nem kell mindig újítani.

-          Ja, én sem bírom ezeket az ifjú titánokat a hülye bizonyítási kényszerükkel. A lényeg, hogy nyomjuk tovább a jól bevált cuccot, a Szalai szódával elmegy, mondjuk a Kovács hitelesebben hozza a szkriptet…

-          A lengyel vonal is elég gáz…

-          Oké, de abba legalább már direkt hagytunk egy pár helyesírási hibát, hogy ne lógjon ki annyira a lóláb… nem úgy, mint a Palinál.

-          Mondjuk az a „… gazdasági szerencsétlenség hajnala” kicsit sok. Hiába mondtam, hogy azt vegyük ki. Abból nem az jön le, hogy a kintiek már nem igazán tudnak magyarul, hanem az, hogy túlspiláztátok.  A kevesebb néha több…

    

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inkompatibilis.blog.hu/api/trackback/id/tr932607524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása